Новости Днепра


Новости Днепра и Украины

Користувачі iPhone в США витратили в середньому по $138 на застосунки в 2020 році

03 апреля
07:03 2021

Торік споживачі в США витратили в середньому по $138 на програми для iPhone. Цей показник виявися на 38% вищим у порівнянні з 2019 роком, свідчать дані Sensor Tower, на які посилається TechCrunch.

У 2020 році споживачі завантажували застосунки для iPhone для роботи, навчання, розваг, покупок і багато чого іншого, що підштовхнуло витрати до нового рекорду і до найбільшого щорічного зростання з 2016 року, коли стрибок склав 42% в річному вираженні.

Аналітики Sensor Tower очікує продовження тенденції до збільшення споживчих витрат, і у 2021, за прогнозами, кожен користувач iPhone в США витратить в середньому $180. Це знову буде пов'язано або, принаймні, частково, з впливом пандемії і більш високою вартістю мобільних ігор для споживачів, які проводять більше часу вдома.

Найбільша частка витрат на застосунки для iPhone в США у 2020 році припадала на ігри. Сума, витрачена споживачем на мобільні ігри, підскочила на 43% в порівнянні з роком раніше, коли вона становила $53,8. У 2020 році показник виріс до $76,8.

Найбільше споживачі в США витратили на ігри-головоломки, такі як Candy Crush Saga і Gardenscapes, які, можливо, допомагали їм відволіктися від новин про пандемію і стресу. У цій категорії було витрачено в середньому $15,5 на один активний iPhone. На другому місці опинились ігри з категорії онлайн-казино з ціною ($13,1), що пов'язано з тим, що фізичні казино були закриті через локдауни.

Ще одна велика категорія витрат – це «Розваги». Після того, як кінотеатри та театри закрилися, споживачі звернулися до потокових додатків. Середня сума витрачена користувачем в цій категорії склала $10,2, що на 26% вище ніж у 2019 році.

Інші категорії в топ-5 за вартістю: «Фото і відео» (зростання на 56% до $9,8), соціальні мережі (зростання на 41% до $7,9) і стиль життя (зростання на 14% до $6,5).

Источник: mind.ua

Статьи по теме

0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать